Sunday, December 14, 2008

SATU LAGI BALON (BAKAL CALON)BEBAS-6 PENJURU?


Seorang pemborong getah sekerap umum tanding PRK Kuala Terengganu. Isma Airfath Hasanuddin , 38 tahun, dari Rantau Panjang Kelantan menyuarakan hasratnya itu ketika membuat kenyataan media di Bastu Buruk Beach Resort semalam. Beliau datang ke Kuala Terengganu untuk mengambil borang pencalonan di Pejabat SPR Negeri.

Beliau yang pernah bertanding calon bebas melawan calon BN dan PAS(Afandi Mohamad) pada PRU12 lalu, hanya mendapat 330 undi, dengan menggunakan lambang kepala harimau(Tak hairan lah dapat undi banyak tu...Orang tengok kepala harimau pun dah meremang bulu tengkuk).

Beliau yang ditemuramah wartawan, menyatakan keyakinannya untuk menang kerana mendapat sokongan padu dari ahli Persatuan Skuter yang beliau sertai. "Jangan terkejut jika saya menang pada pilihanraya kecil tersebut."Katanya kepada wartawan. (Ye la tu....berapa juta ahli persatuan Skuter mung?).

Sebelum ini, sudah dua individu yang berminat untuk bertanding pilihanraya kecil ini iaitu Hazlan Ismail dan Makcik Maimun. Bayangkan 3 calon bebas dan 3 calon berparti akan memeriahkan PRK P 036 Kuala Terengganu kali ini!!!

Kalau betul semua bertanding, maka 17 Januari 2009 akan jadi "HARI INI DALAM SEJARAH". Boleh masuk Malaysia Book of Record kot...

No comments:

Related Posts with Thumbnails